Європейське космічне агенство продовжує місію з дослідження екзопланет CHEOPS до 2026 року

Європейське космічне агентство (ЄКА) оголосило, що продовжить місію дослідження екзопланет CHEOPS до 2026 року, надаючи вченим більше часу для вивчення цікавих і різноманітних екзопланет, відкритих космічним апаратом. Супутник CHEOPS (CHaracterising ExOPlanet Satellite) був запущений у грудні 2019 року з метою спостереження за відомими екзопланетами, які проходять повз свої зірки, для отримання точних вимірювань їхнього розміру, щільності та складу.

Спочатку планувалося, що місія триватиме три з половиною роки, але її продовження дозволить продовжити спостереження ще на три роки. Це означає, що CHEOPS продовжить моніторинг екзопланет щонайменше до 2026 року, надаючи вченим цінний набір даних для аналізу та відкриття нових знань про характеристики цих далеких світів.

Протягом першого року роботи CHEOPS зробив кілька захоплюючих відкриттів, зокрема підтвердив наявність планети в придатній для життя зоні своєї зірки – регіоні, де умови потенційно придатні для існування рідкої води на поверхні планети. CHEOPS також відкрив нові деталі про атмосферу кількох екзопланет, проливаючи світло на їхній склад і потенційну придатність для життя.

Читайте також:  Стародавні чако використовували сурми з черепашок як церковні дзвони для оголошень

З продовженням місії CHEOPS вчені сподіваються дізнатися ще більше про цікаві екзопланети за межами нашої Сонячної системи, які потенційно можуть підтримувати життя або дати уявлення про формування та еволюцію планетних систем. Космічний апарат продовжить працювати в тандемі з наземними телескопами та іншими космічними обсерваторіями для вивчення екзопланет та їхніх зірок, надаючи всебічне уявлення про ці далекі світи.

Продовження місії CHEOPS є свідченням важливості дослідження космосу і прагнення зрозуміти таємниці Всесвіту. Вивчаючи екзопланети, ми можемо краще зрозуміти наше місце в космосі та потенціал життя за межами Землі.